Klacht DiDi: Prijskaartje komt niet over een met de prijs aan de kassa, hogere prijs aan de kassa.

Klachtnummer
# 91013
Gebruiker
vrede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag 3 januari 2015 rok en andere kleding gekocht bij Didi Zoetermeer. De prijs aan de rok en ook de andere rokken aan het rek zijn 49.95 euro, min 50%. Aan de kassa wordt 29.95 aangeslagen, blijkt later bij het verlaten van de winkel. Ik ben teruggegaan bij het zien van de kassabon. De verkoper en de leidinggevende zijn niet te vermurwen de prijs aan te passen en gaan uit van de prijs aan de kassa. De leidinggevende neemt vervolgens alle rokken van het rek weg naar achter de winkel. Ik heb mijn geld teruggevraagd en gekregen. Hierdoor erg aangeslagen van de onbeleefdheid van de verkoper en de leidingevende, die cynisch aan het glimlachen waren, strak kijken en je niet fatsoenlijk te woord staan, kijken je niet eens aan. Ik ben een fan van Didi, maar vanaf vandaag kom ik niet meer in die winkel en heb mijn gegevens laten verwijderen uit hun bestand. Heel erg teleurgesteld in een winkel waar ik al jaren komt.

De oplossing

Compensatie, de rok voor 50% van 49.95 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen