Klacht DiDi: Slecht personeel

Klachtnummer
# 180768
Gebruiker
klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Woensdagochtend liep ik het filiaal in Goes binnen. Er stonden 2 dames te kletsen. Toen ik een medewerkster vroeg of ze een bepaalde broek had werd ik een beetje erg snel en ongeinteresseerd afgeserveerd van.. "nee hebben we niet". Terloops pakte ze een broek uit het rek wat ik totaal niet zocht en mijn maat niet was. " Dan houd het op" was het antwoord. De dame was totaal niet van plan mij te helpen. Ik kreeg het gevoel dat ik de dames had gestoord in een goed gesprek. Ik ben al tientallen jaren een trouw klant. Het is niet de bedoeling dat je met een kater de deur uitloopt lijkt me.

De oplossing

Niet. Wilde dit gewoon even kwijt. Didi loop ik niet meer snel binnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen