Klacht DiDi: Verschuilen achter systeem

Klachtnummer
# 382146
Gebruiker
JetS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestel 3 artikelen waarvan 2 teruggaan omdat ze niet passen. Totaalbedrag 88,50. Omdat ik nog een kortingsbon heb van 10 euro voeg ik deze toe. Deze heeft een houdbaarheidsdatum maar geen minimum bestedingsbedrag. Bij het ontvangen van een creditnota zie ik dat de 2 jurkjes die samen 64 euro waren eraf zijn maar dat ook de 10 euro bon is verrekend. De legging die ik heb gehouden zou 14 euro moeten kosten na aftrek van de bon maar ik moet 21,76 betalen. Als ik hierover bel en om uitleg vraag geeft de medewerker aan dat het systeemtechnisch niet anders kan. Wil ik nog gebruik maken van de resterende 7,27 korting dan zal ik nog iets moeten kopen voor de datum die gekoppeld is aan de bon. Heel storend dat steeds meer firma s zich maar verschuilen achter een systeem. Ik had een andere oplossing verwacht, nl. de volledige 10 euro korting op de legging.

De oplossing

10 euro korting geven ipv 3

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen