Klacht DiDi: Verschuilen achter systeem

JetS

Ik bestel 3 artikelen waarvan 2 teruggaan omdat ze niet passen. Totaalbedrag 88,50. Omdat ik nog een kortingsbon heb van 10 euro voeg ik deze toe. Deze heeft een houdbaarheidsdatum maar geen minimum bestedingsbedrag. Bij het ontvangen van een creditnota zie ik dat de 2 jurkjes die samen 64 euro waren eraf zijn maar dat ook de 10 euro bon is verrekend. De legging die ik heb gehouden zou 14 euro moeten kosten na aftrek van de bon maar ik moet 21,76 betalen. Als ik hierover bel en om uitleg vraag geeft de medewerker aan dat het systeemtechnisch niet anders kan. Wil ik nog gebruik maken van de resterende 7,27 korting dan zal ik nog iets moeten kopen voor de datum die gekoppeld is aan de bon. Heel storend dat steeds meer firma s zich maar verschuilen achter een systeem. Ik had een andere oplossing verwacht, nl. de volledige 10 euro korting op de legging.

10 euro korting geven ipv 3

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DiDi?