Klacht DiDi: Waarde kadobon Didi is gehalveerd en bijbetalen wordt verplicht gesteld.

Klachtnummer
# 421401
Gebruiker
Annemarie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zelfde als mijn voorganger. Wilde mijn kadobon besteden van 40 euro maar moest dan 80 besteden om de kadonbon van 40 euro te kunnen gebruiken. Regel bedacht door de curator omdat Didi failliet is.
De kadobon is volgens mij nog steeds een wettig betaalmiddel en behoud zijn waarde van 40 euro!

De oplossing

Waarde van kadobon behouden. Dus kadobon is 40 euro en dan geen aanvullende eisen stellen voor het gebruik!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen