Klacht DiDi: Woorden in je mond leggen! Je moet.

Klachtnummer
# 400582
Gebruiker
Maria1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had jas gekocht. 5 sec. Aangehad. En wilde de jas niet. Kaartje had ik in de winkel. Er uit geknipt. Kon niet geruild. Nu na ander halve week. Zit er 'n gat in de jas zak. Dus wil m' n geld terug. Nee. Wordt beoordeelt. En laten ze maken. Wil m'n geld terug.

De oplossing

Dat ik m'n geld terug wil.
Die jas van 119€.
Is z'n geld niet waard!
De vulling in de capuchon. Verschuift. Nu al. Ander halve week oud. De jas.
Dus. Niks waard.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DiDi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DiDi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen