Klacht Dieren Wellness Shop: lijkt op oplichting geen reactie op mail telcon chat etc.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 415576
Gebruiker
ikke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ondergetekende heeft op 25 dec 3 art besteld online en betaald.
op 5 jan een mail gestuurd met de vraag of en wanneer de bestelling komt.
op 9 jan nieuwe mail of het bestelde nog komt
op 9 jan per tel getracht contact te krijgen (niet mogelijk)
op 9 jan via de chat van de site getracht geen antwoord.
mail getuurd dat als er geen antwoord komt er aangifte volgt bij het OM
reactie op een mail de webshop is tot 6 jan gesloten ( vreemd is niet off line gehaald)
toen een mail wij hebben uw bestelling geannuleerd daar u ons bedreigd als fraudeur.
conform onze alg voorwaarden (niets te vinden daar in gaat over een heel ander type winkel reisbureau)
op mijn vraag (van mijn advocaat) waar dit staat in de alg voorwaarden en specifiek de bedreiging .
tot op heden geen antwoord maar wel mijn geld weg.

ga morgen aangifte doen bij het om wegens oplichting en bedreiging tevens zullen de internet provider worden ingelicht omtrent deze praktijken. Mcafee etc.

De oplossing

conform de wet handelen en minimaal reageren op een betalende klant.

1 reactie

  1. Auteur
    Dieren Wellness Shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klant heeft tijdens het plaatsen van de bestelling de melding over het hoofd gezien dat de webwinkel tot 6 januari gesloten was. Gedane bestellingen in deze sluitingsperiode zijn vanaf genoemde datum weer behandeling genomen zoals ook duidelijk vermeld in de melding op de website. De verwerking van de order was in 2 werkdagen rond, echter door het ontvangen van bijzonder vervelende en dreigende emails hebben wij besloten om de bestelling te annuleren en dus niet te verzenden. Het betaalde bedrag is op 9-1 netjes door ons betaalsysteem teruggestort en staat uiteraard inmiddels op de rekening van deze heer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ikke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het verhaal is eenzijdig zij weigerde om te reageren op mijn mails, chat en telcon. krijg dan op 9 dec. een mail van hun zijn zijn gesloten tot 6 dec. Daar kan een betalende klant het mee doen geen nadere info of stand van zaken waar ik om verzocht had. een dermate onbeschofte behandeling zou niet mogen van een webwinkel die wel het geld al heeft opgestreken
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dieren Wellness Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen