Klacht dierenambulance: Geen Dienst

Elise

Ik wil eventjes mijn verhaal kwijt, ik ben gisteren 27-08-2016 snachts onderweg naar huis. Stukje poldergebied. Wij fietsen op het ontzettend donker stukje fietspad. Door mijn fietslicht zie ik een meeuw midden op het pad staan. Vol op de rem anders had ik het diertje aangereden. Doordat ik al zag dat het beestje rustig bleef zitten wist ik dat er iets mee aan de hand was. Ik ben afgestapt en heb het beestje opgepakt. Een hele klomp smerigheid wat ook wel leek op een tumortje zat aan het linkse pootje vast gegroeid. Wij de dierenambulance gemeente Oss gebeld, waarbij we de meldkamer van Gemeente Eindhoven aan de telefoon kregen. Daarbij kregen we te horen, dat gemeente oss vannacht en morgen (vandaag zondag 28-8-2016) geen dienst had. Dierenambulance Eindhoven kwam niet. Nu gaat het misschien om een meeuw, maar was het hond of iets anders geweest, de situatie blijft hetzelfde. We hebben het diertje achter moeten laten, in de hoop dat het zich gaat redden.

Ik ben teleurgesteld ik het feit dat ze reclames maken voor stichting dierenlot, dierenambulance om daar een bijdrage te vragen. Ik vind persoonlijk dat mensen die bij de dierenambulance 24/7 beschikbaar moeten zijn. Het was geen spoedgeval dus kwam de ambulance niet.. Dit mag niet zo zijn, elk beestje verdiend zorg als het nodig is, we hebben het diertje achter moeten laten wat haast niet kon lopen, dus zal overlijden. Dat is niet nodig.

Wij vinden dat dierenambulance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!