Klacht Dierenambulance: Kat zomaar meegenomen uit woonwijk

Sylvester

Mijn kater Sylvester is vrijdag 14 augustus jl. na een melding meegenomen uit mijn eigen woonwijk. De kat was al oud (17 en half jaar) en was gewoon een blokje rond aan het doen. Na 2 dagen zoeken, roepen en de buurt inschakelen vond ik mijn kater gisteren op de site van Amivedi meteen contact opgenomen maar niet bereikbaar. Vanmorgen om 9 uur meteen weer gebeld en heel onbeschoft te woord gestaan door een medewerker van Amidvedi. Ben toen van kastje naar de muur gestuurd om er dan uiteindelijk achter te komen dat mijn kat vrijdag al is ingeslapen omdat hij incontinent zou zijn, het beest was gewoon bang en heeft daardoor zijn ontlasting laten lopen, logisch toch? Als ze even de moeite hadden genomen om in de buurt rond te vragen van wie deze kat was had ik deze ellende nu niet gehad. Plus dat het beest bijna meteen is afgemaakt zonder de eigenaar de kans te geven om melding te maken! Daarna zet Amidevi doodleuk op facebook dat de kat weer thuis is! Ben er letterlijk ziek van!

Ik weiger om de dierenartskosten te gaan betalen. Ik heb dagen in ongerustheid geleefd en het verdriet is onbeschrijfelijk! Als een kat nou langs de weg loopt ofzo kan ik me er iets bij indenken maar een kat zo uit mijn eigen straat meenemen terwijl hij zijn rondje aan het doen was. Wil niet weten hoe het beestje zich de laatste momenten heeft gevoeld. Ik verwacht excuses wetende dat ik daar mijn kater niet mee terug krijg maar om andere dierenliefhebbers deze ellende te besparen!

Wij vinden dat Dierenambulance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenambulance?