Klacht Dierenambulance: Mijn kat ontvoerd

Yamin

Op 25 Juli is mijn kat door de dieren Ambulance meegenomen, om de hoek van zijn eigen woning. Ze hebben een melding binnen gekregen zeiden ze.Wie dat is weet ik niet. Buren kennen mijn kater. Mijn kat mankeerde niets, niet wild of vies of ziek, was ook niet vermist. Daarna is mijn kat naar het dierenasiel gebracht. 13 dagen opgesloten in een klein hokje. De kat heeft emotionele schade opgelopen. Hij is nu in zichzelf gekeerd ( was een vrolijke, speelse, niet mensenschuw kater). En wij moeten 210 euro kosten vergoeden aan de dierenasiel, anders mogen we onze kat niet meenemen. Waarom pakt een ambulance een gezond en tam dier op?!
Wij hebben ons ongerust gemaakt, heeft de vakantiepret verpest en mijn kater beschadigd. . Ambulance dienst heeft gehandeld zonder te overwegen dat het een huiskat is terwijl alle kenmerken er wel zijn.
Als er wat moeite was genomen om te kijken van wie de kat is dan hadden we geen probleem. Buren kennen mijn kater.

Gezien bovenstaande moet de Ambulancedienst hier een oplossing voor vinden zodat wij onze kater terug kunnen krijgen. Door een deel van de kosten op zich te nemen helpt het ons om de kater terug te krijgen. Gezien onze financiële situatie is het voor ons niet mogelijk bovenstaande bedrag van 210 te betalen. Wat betekend dat we onze kater niet terug kunnen krijgen en de kosten bij de dierenasiel alleen oplopen, waardoor het voor ons niet meer haalbaar zal zijn.
Help! We missen onze kat NOENOE....

Wij vinden dat Dierenambulance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenambulance?