Klacht Dierenambulance: Mijn kat zomaar meegenomen en de rekening gekregen

eva

Mijn gezonde kater is zomaar meegenomen 1 straat verder op waar ik woon. Kreeg een telefoontje dat ik hem op kon komen halen 35 km verderop .Iemand uit de straat had de ambulance gebeld geheel zonder opgaaf van reden. NIet gewond, aangereden of id. Mijn kat is gechipt dus al helemaal belachelijk dat ze geen chip scan apparaat hebben in een dierenambulance. De meneer ad telefoon van de dierenopvang rotterdam kon niet vertellen waarom. Er zijn mensen die zich ergeren aan loslopende dieren was het antwoord. EEN KAT NOTABENE Het werd een vervelend telefoon gesprek. Het is van de gekke dat ik uit oostvoorne moet komen om in rotterdam mijn kat te gaan halen en dan nog moet opdraaien voor de gemaakte kosten. Mijn kat was behoorlijk gestressed thuis en niet te vergeten wij als eigenaar. Ik heb wel melding gemaakt bij de politie en de dierenambulance en de meldpunten. de mevr van de dierenambulance was wel erg vriendelijk en vond het vervelend.

Neem aub geen gezonde dieren mee, mijn kat wil lekker buiten lopen. Ik neem aan dat dierenopvangcentras meer te doen hebben als hokken vol te krijgen

Wij vinden dat Dierenambulance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenambulance?