Klacht Dierenambulance: wachttijd

Klachtnummer
# 68350
Gebruiker
Verbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen heb ik ruim 10 minuten in de wacht gestaan. Er lag een gewonde merel in huis die door de kat was gevangen. Omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om het dier uit zijn lijden te verlossen besloot ik de dierenambulance te bellen. Ik kreeg eerst een heel keuzemenu en na 10 minuten had ik nog niemand aan de telefoon. Toen heb ik het dier tegen mijn zin toch moeten doden waardoor ik nu een vervelende rotdag beleef. Ik vraag me af waarom dit zomaar kan. Bij mensen is dit toch ook niet zo.

De oplossing

Zorg dat meldingen snel verwerkt kunnen worden. Ik ben nu 4 euro aan telefoonkosten kwijt terwijl het dier het uiteindelijk niet overleefd heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dierenambulance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dierenambulance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen