Klacht Dierenkliniek De 5 Olifanten: Spoedtarief tijdens NORMALE OPGEGEVEN WERKTIJDEN

Alexandra

WOE. 13-07-16 maakte ik een afspraak voor mijn hond. Volgens het internet was de dierenkliniek open tot 19.30u (ik heb hier uiteraard een print-screen van). 'T telefoonnummer gebeld gaf aan via een bandje de dependance te bellen. Het bandje gaf aan op ma, wo en vr tot 19.30u terecht te kunnen op de dependace bij Zwolle Zuid. Ook heb ik het bandje opgenomen. Bij dit nummer kreeg ik geen gehoor waardoor ik gebruik heb gemaakt van de spoedlijn om te vragen wat ik hiermee aan moest. De arts gaf aan dat ik gewoon naar de hoofdvestiging mocht komen. Om 19.00 had ik de afspraak en om 19.15u kon ik afrekenen. AVONDCONSULT (= DUBBEL TARIEF €84.95) terwijl dit volgens internet en bandje nog binnen de normale openingstijden was. De helpende arts wist niks en deed slechts zijn werk. Hierop heb ik betaald en de volgende dag gebeld naar de kliniek. Volgens de dierenarts-dame van de telefoon was iedereen INTERN van de verandering op de hoogte.... Dat ik klant en EXTERN was, is PECH? MISLEIDING!

Graag zie het dubbele gerekende tarief mijn kant op terugkomen , gezien het feit ik tijdens de bekende openingstijden aanwezig was én had afgerekend. Ondanks dat de gegevens nu snel zijn aangepast.

Wij vinden dat Dierenkliniek De 5 Olifanten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenkliniek De 5 Olifanten?