Klacht Dierenkliniek de Wingerd : DOOD DOOR SCHULD . ZONDER WATER ECT, IN EEN HOKJE LEGGEN , HEB ZELF ALLES GEZIEN ,

# 519312
mulder

mijn hondje kenzie was al een tijdje onder behandeling vanwege een beschadigd oog je , op 08-02-2021 was kenzie niet helemaal de oude , was erg benauwd en zakte door z e achterpootjes heen , me man en ik hebben kenzie opgetilt en naar d e dierenarts gegaan , dierenarts hendriks was daar helemaal alleen ter plaatse , maar hielp kenzie zag dat hij erg benauwd was en luisterde naar ze longen , hij zij ik geef hem een injectie zodat de benauwdheid minder wordt , hij kreeg een prik in zijn pootje , hij wilde mijn met kenzie in een kamertje zetten omdat het middel in moest werken zij hij ,, maar mijn man stond voor de deur in de auto . en ik vroeg kan hij hier blijven zodat ik hem in de middag ophaal ,, dat was oke . hij werd in een hokje gelegd met een dekentje , maar GEEN WATER NIKS ,, DAT VONDT IK AL VREEMD ,, KENZIE HAD VOLGENS DE DIERENARTS VOCHT IN DE LONGEN ,, EEN UUR LATER THUIS WERDEN WE GEBELD DOOR DE ASSITENTE DAT KENZIE DOOD WAS ,, WIJ DENKEN DAT DE DIERENARTS KENZIE HEEFT LATEN INSLAPEN , EN IK WIL WETEN HOE HET MIDDEL HEET WAT HIJ HEEFT TOEGEDIEND , EN MIJN KOSTEN VAN 184,00 VOOR DE CREMATIE VERGOED ,,

ALLE KOSTEN WIL IK VERGOED HEBBEN EN DE NAAM VAN HET MIDDEL , WAT IS INGESPOTEN ,,

Wij vinden dat Dierenkliniek de Wingerd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mulder
GA NOOIT MET JE HUISDIER NAAR DEZE DIERENKLINIEK , TOEN IK HET DOSSIER KREEG DAT WAS NA DE CREMATIE ,, BLEEK DAT KENZIE HART PROBLEMEN HAD , WAT HET GEZIN TOTAAL NIET WIST , DUS 6 JAAR LANG HEEFT HIJ GELEEFD ZONDER HART MEDICATIE ! ALS HIJ MEDICATIE HAD GEHAD , HAD MIJN HONDJE KENZIE NOG GELEEFD, SCHOFTERIG , SCHANDALIG DAT JE ER ZO MEE OM GAAT , EN TE LAF BENT OM HIER OP TE REAGEREN ,, ZELFS AAN DE TELEFOON DURFT HIJ NIET TE KOMEN , ALS WE BIJ DE KLINIEK KOMEN , IS HIJ ER NIET , VOLGENS DE ASSISENTE !! MOORDENAAR

Ook een klacht indienen over Dierenkliniek de Wingerd ?