Klacht DierenkliniekNieuwkoopTer Aar: misleiding bij Dierenkliniek Nieuwkoop ter Aar

Tisha555

Voor een consult met mijn hondje naar de Julianalaan te Nieuwkoop. Ik had ook 2 kg dieetvoer besteld. Na afloop was het voer er niet. 2 dagen gecommuniceerd met Jackie maar er was geen voer, ik was bijna voor de tweede keer voor niets gekomen. Ik gaf aan dat ik van weinig leef en geen extra benzinekosten kan betalen. Ze hadden verkeerd besteld. Nu kreeg ik een heel vreemd aanbod: ( mail bewaard). Of ik voor maar 10 euro ofzo een andere brok wilde? Iedere zichzelf respecterende dierenarts of paraveterinair weet dat je als een hond eenmaal een dieetvoer heeft je niet zomaar een alternatief gaat aanbieden en zeker niet door de fout van Jackie. Zij vergat het voer te bestellen ik zat dus zonder. Verder die middag werd ik vandaag dus gebeld door een hele andere kliniek. die dame genaamd LAURA VAN DIERENKLINIEK RIJNOEVER LOCATIE BOSRAND gaf aan dat ik een afspraak zou hebben met mijn hondje aldaar en ook nog eens voer zou hebben besteld. ! Het moet niet gekker gaan worden. Ik had mij niet eens ingeschreven bij deze kliniek van Nieuwkoop Ter AAR maar wel werd mijn nummer zomaar gebruikt. Ik eis mijn benzinekosten voor het voor niets heen en weer rijden terug.. Deze kosten zijn 9 euro

ik eis mijn benzinekosten retour van 9 euro.

Wij vinden dat DierenkliniekNieuwkoopTer Aar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DierenkliniekNieuwkoopTer Aar?