Klacht Dierenkortingskaart.nl: Misleidend

Treintje56

Via een telefonische aanbieding wordt gedaan alsof er heel veel bedrijven, ook in eigen omgeving, zijn die deelnemen aan deze kortingskaart. Niets is minder waar. De datum van het telefoontje wordt als datum gesteld, de kaart wordt met vertraging toegezonden. Toen ik de kaart ontving waren er al 5 dagen voorbij. Via mailcontact alsnog de kaart proberen te annuleren, omdat het voor mij toen al duidelijk was dat er in mijn omgeving geen bedrijf is die deelneemt en via de webshops weinig mogelijkheden om de korting te krijgen. Helaas te laat, de 7 dagen om te annuleren zijn voorbij.
Ook blijken er steeds meer bedrijven niet meer online te zijn. Kosten 90 euro voor die kaart en geen korting tot nu toe. Kortom misleidend. Niet eerder deze mogelijkheid van klacht indienen gezien zodat het al geruime tijd geleden is dat ik de kaart Han gekregen. Er in ben getrapt.

ik denk dat dit in breder verband gestopt moet worden zodat er niet meer mensen de dupe worden. Zelf hoop ik nog steeds op teruggave van de kosten.

Wij vinden dat Dierenkortingskaart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenkortingskaart.nl?