Klacht Dierenkortingskaart.nl: Misleidend

Klachtnummer
# 57077
Gebruiker
Treintje56
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via een telefonische aanbieding wordt gedaan alsof er heel veel bedrijven, ook in eigen omgeving, zijn die deelnemen aan deze kortingskaart. Niets is minder waar. De datum van het telefoontje wordt als datum gesteld, de kaart wordt met vertraging toegezonden. Toen ik de kaart ontving waren er al 5 dagen voorbij. Via mailcontact alsnog de kaart proberen te annuleren, omdat het voor mij toen al duidelijk was dat er in mijn omgeving geen bedrijf is die deelneemt en via de webshops weinig mogelijkheden om de korting te krijgen. Helaas te laat, de 7 dagen om te annuleren zijn voorbij.
Ook blijken er steeds meer bedrijven niet meer online te zijn. Kosten 90 euro voor die kaart en geen korting tot nu toe. Kortom misleidend. Niet eerder deze mogelijkheid van klacht indienen gezien zodat het al geruime tijd geleden is dat ik de kaart Han gekregen. Er in ben getrapt.

Gewenste oplossing

ik denk dat dit in breder verband gestopt moet worden zodat er niet meer mensen de dupe worden. Zelf hoop ik nog steeds op teruggave van de kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dierenkortingskaart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dierenkortingskaart.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen