Klacht Dierenkortingskaart.nl: misleiding

Hump

9 september telefonisch contact gehad met dierenkortingskaart waarin ze me verzekeren dat Zooplus EN Ranzijn tuin en dier hieraan mee doen heb ik toegezegd dat ze me een kaart mochten sturen. Op 9 november kreeg ik een herinnering om de 69 euro te voldoen, maar ik had nog helemaal geen kaart ontvangen dus ga ik ook niet betalen. Ik heb via mail kenbaar gemaakt dat ik overal van alles afzie , want ik had in de tussentijd op internet vernomen dat er meer mensen zijn, die problemen hebben met de kaart en nu blijkt dat Zooplus en Ranzijn tuin en dier hier helemaal niet aan meedoen. Vandaag 13 november ontvang ik aangetekend de kaart die door mijn zoon van 13 jaar heeft getekend. Heeft deze ondertekening rechtsgeldigheid . Want ik ben geenszins van plan om te betalen.Wat moet cq mag ik doen?

anuleren

Wij vinden dat Dierenkortingskaart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenkortingskaart.nl?