Klacht Dierenpark Amersfoort: Het parkeerbeleid verdient geen schoonheidsprijs.

WJ Landman

Op 21 augustus 2020 bezocht ik samen met twee (2) begeleidsters en drie (3) andere personen het dierenpark Amersfoort. Bij het verlaten van de parkeerplaats stonden we voor een slagboom en wilde een (1) begeleidster die achter het stuur zat de slagboom openen met het bestelde uitreisticket. We hebben meermalen getracht om de slagboom te openen door de barcode door de codelezer te halen, echter zonder resultaat. Een andere begeleidster die mee was heeft nog geïnformeerd bij de kassa / infobalie of wij met het bestelde uitreisticket de parkeerplaats konden verlaten waarop zij daar van de medewerkster te horen kreeg dat dat gewoon kon. We moesten daardoor ruim een kwartier voor de slagboom wachten en moest de begeleidster die ging informeren een parkeerticket van 8,00 euro kopen, terwijl ons werd gezegd dat de bestelde parkeerticket wél gebruikt kon worden om de slagboom te openen.

Een voucher of een kortingsbon voor het dierenpark én voor het kopen van eten en drinken in het park.

Wij vinden dat Dierenpark Amersfoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dierenpark Amersfoort?