Klacht Dierenpark Amersfoort: Veel te druk (corona)en rolstoel onvriendelijk

Klachtnummer
# 468572
Gebruiker
EersteTrommel#587
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij waren vandaag in Dierenpark Amersfoort en er was een tijdsklok
Tussen 13:30 en 14:00 uur konden wij naar binnen. Mijn vrouw is rolstoel gebonden. Het verbaasde mij hoe druk het was. Ik vroeg tot hoe laat wij konden blijven i.v.m. de tijdsklok maar dat kon tot 20:00 uur allen de zelfde kant op. Wel dit werkte niet kinderen liepen om ons heen en mensen hielden ook geen afstand. Ook het park was niet rolstoel vriendelijk dat is ook voor deze geen aanrader. Nu ben ik er zo snel mogelijk uit gegaan voor mijn eigen veiligheid en bijna geen dier gezien.
Een tip doe ieder 2 uur en dan het park uit dan is het ook niet zo druk

Gewenste oplossing

Tijds klok een ieder die komt na 2 uur het park uit indien mogelijk
En geef aan op de site dat het voor mensen met een rolstoel helaas niet te doen is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dierenpark Amersfoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dierenpark Amersfoort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen