Opgelost door Dierenplagenshop.nl: Ik ben bedonderd door deze firma(persoon)

sad Opgelost
Naga

Op 1 juli heb ik een betaling overgemaakt voor de M792 Victor Zware Ultrasonische sound Ongedierte verjager. Ik kreeg een mail dat het bedrag ontvangen was en ik het product 4 juli zou ontvangen. Ik heb niets meer gezien en gehoord nadien!
Telefonisch niet bereikbaar, sales email bestaat niet. Zoocenter, Amstelland Ongedierte bestrijding,Lijmvalshop en een beveiligingsbedrijf vallen onder deze eigenaar.Het product zelf mag al drie jaar niet meer in de EU verkocht worden, blijkt uit nader onderzoek.

Mijn geld terug storten.

Beste mevrouw van Bakkum,
    als het goed is heeft u reeds uw order ontvangen en wel op 13 juli (volgens PostNL) We hebben u regelmatig status updates verzonden vanuit onze webshop. Klopt telefonisch zijn we de afgelopen week slecht bereikbaar dit heeft te maken met de diverse plagen (het bestrijden van eikenprocessierups en wespennesten) niet dat u niet willen spreken maar het is lastig bellen als je volledig zit ingepakt in een luchtdichte overal met adembescherming.
    Hoe komt u aan de wijsheid dat dit product niet verkocht mag worden zowel bij de importeur als bij ons is dit onbekend. Mocht u het pakket willen terug sturen dan maken we na ontvangst direct het geld naar uw rekening over. u kunt het hiervoor bijgeleverde retour formulier gebruiken deze is ook verzonden via email.
    Naga
    Ik zal het product vandaag meteen retour sturen. Ik heb het niet op 4 juli , maar op zaterdag 13 juli ontvangen. Ik heb het moeten openmaken om de gebruiksaanwijzing nader te bekijken. Keurig weer ingepakt. Hoop dat ik hiermee klaar ben met dit product .
    Naga
    Product ontvangen, ik wil het retourneren, daar moet een retourformulier per email naar het bedrijf.
    Gedaan, geen enkele reactie. Ik kan het product dus niet retourneren.
    Dierenplagenshop.nl
    Bij elke factuur zit een bijlage. op de website staat een link naar het formulier

Informatie rondom garantie & retour
    Retourneren
    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft
    na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag
    inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor
    eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde
    toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer
    geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
    info@lijmvalshop.nl.
    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour
    terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
    Uitzonderingen retourneren
    Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf
    duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld.
    Let op:
    Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet
    retourneerbaar.
    b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    e. die snel kunnen bederven of verouderen;
    Garantie
    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
    Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders
    gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee
    maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de
    garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
    Identiteit ondernemer
    Email: info@lijmvalshop.nl
    KVK 52730115
    Btw-nr: NL195461058B02
    Modelformulier voor herroeping
    (dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
    — Aan
    Afdeling Dierplagen / Dierplagenshop / Lijmvalshop
    Heemraadschapslaan 102H,
    1181 VC Amstelveen
    Noord-Holland

Naga
    Als ik de gebruiksaanwijzing wil lezen moet ik heel voorzichtig het pakje openmaken.
    Dan1 4zie i

Als ik de gebruiksaanwijzing wil lezen zal ik het pakje voorzichtig moeten openen.

Deze zit namelijk onderin de verpakking. Ik las toen dat het apparaat niet voor buiten bestemd is.

Ik wil het graag retour zenden, hoop dan mijn geld terug te krijgen, maar moest het pakje wel heel voorzichtig openen.

Dierenplagenshop.nl
    Geen probleem, als u het product niet heeft gebruikt en in originele onbeschadigd verpakking terug stuurt dan is er niks aan de hand.
    Wat ons echter bevreemd is dat u al voor dat u het pakket in handen had het pakket terug wou sturen.
    En dat u wist dat u dit ging doen. U kon ons ook vertellen dat dit product niet verkocht zou mogen worden. Na ontvangst maakt u het pakket toch open i.p.v. direct ongeopend terug sturen.
    Dan heeft u ineens geen retour formulieren ontvangen.
    U zoekt steun bij klachtenkompas natuurlijk is dat prima.
    Als u nou eens gewoon het product terug stuurt dan crediteren wij na ontvangst en controle uw geld.
    Daarnaast wensen wij u succes met het weren en bestrijden van uw plaagdieren.

Naga
ik stuur het terug, de uitspraak van het bedrijf dat ik al wist dat ik het product retour zou sturen is dus echt mis!

Ook een klacht indienen over Dierenplagenshop.nl?