Klacht Dierenziekenhuis Drechtstreek: Dierenziekenhuis Drechtstreek verergert klacht i.p.v. oplossing te bieden

J. Urlings

Om het voor iedereen transparant te houden. Er is 2x een reactie gekomen (vd afdeling administratie), maar GEEN uitleg. 1e reactie 13 april ‘Onze prijsstelling is inderdaad € 92,- voor dit consult. Onze arts heeft ruim de tijd genomen om al uw vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Aan deze nota kunnen wij helaas niets veranderen, dat is onze prijsstelling.’ Hierop hebben wij gereageerd dat € 92,- rekenen voor 20 minuten en dan zeggen dat ‘ruim de tijd genomen is’, erg discutabel is als MC voor Dieren in Amsterdam € 100 voor een héél uur rekent en de SDU in Utrecht € 98 voor 45-60 minuten. Wij hebben dan ook gevraagd om een toelichting/beargumentatie op deze ca 300% hogere prijs en de reden waarom dit op geen enkele manier van te voren aan klanten wordt verteld. Een intake/1e consult is immers een standaardprocedure waarvan je het tarief duidelijk op de website, balie en wachtruimte, tijdens de kennismaking kunt mededelen. 2e reactie 20 april: ‘Na overleg met onze directeur Drs. M.H.J. Reijers is besloten, dat de factuur volledig betaald dient te worden.’ Deze reactie behelst ook géén enkele beargumentatie en geeft geen antwoord op onze 2 vragen. Dus hebben wij deze opnieuw gesteld waarna we niets meer hebben vernomen. In plaats van met ons in contact te treden, besluit u via Famed ons te bestoken met allerlei extra onnodige kosten en een deurwaarder. De klacht is dus GEENSZINS opgelost en wordt door uw handelswijze alleen maar verzwaard. Dit terwijl wij omgerekend een marktconform bedrag in uw voordeel naar boven hebben afgerond en allang binnen de betalingstermijn aan u hebben voldaan. Wij willen dan ook graag dat u nu echt met een oplossing komt en allerlei dreigementen achterwege laat.

Genoegen nemen met de gedane betaling en dreigementen met extra kosten en deurwaarder achterwege laten.

Dierenziekenhuis Drechtstreek
    Wij hebben reeds op 9 juni antwoord gegeven, en voor ons is de klacht afgehandeld.

J. Urlings
Dierenziekenhuis Drechtstreek weigert blijkbaar uitleg te geven waarom zij een ca 300% (!) hoger tarief dan marktconform hanteren en dit op GEEN enkele manier vooraf klanten laten weten. Eisen dat de hele rekening betaald moet worden ondanks dat zij allang een marktconform bedrag ontvangen hebben, en vragen van klanten daarover niet beantwoorden, is NIET een klacht afhandelen, maar de klacht en klant negeren. In plaats van met ons in contact te treden, blijft Dierenziekenhuis Drechtstreek via Famed dreigen met allerlei extra incassokosten. Onze nog steeds onbeantwoorde vragen zijn zeer legitieme vragen. Misschien dat Dierenziekenhuis Drechtstreek ze straks wel aan de rechter wil beantwoorden?

Ook een klacht indienen over Dierenziekenhuis Drechtstreek?