Opgelost door Diergaarde Blijdorp: Abonnementen aansmeren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132286
Gebruiker
kat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik informeerde over een jaar abonnement toen ik toegangskaarten kocht. Werd verteld als ik een abonnement nam binnen een week word de toegangskaarten verekend. Verder dat kon online gekocht kon worden. Achter op de toegangskaarten staat ' Neem vandag nog een abonnement op Diergaarde Blijdorp en wij verrekenen je toegangskaaetjes van vandag met de abonnementsprijs.
www.diergaardblijdorp.nl/abonnementen

Geen week dus maar dezelde dag nog!

Ik heb een abonnement online, aangeschaft op dezelvde dag. Toen heb ik Blijdorp gemaild om te vragen hoe ze de toegangskaarten gingen verrekenen? Hun antwoord was dat ze aleen verrekenen als de abonnement bij blijdorp aangeschaft word, niet online.
Ik heb ze weer gemaild 2x, geen reactie tot nu toe.

Het lijkt een vieze manier om mensen abonnementen aan te smeren zonder de toegangskaarten te verrekenen, door www.diergaardeblijdorp.nl/abonnementen samen achter op de toegangskaarten te zetten samen met de andere text.

De oplossing

Natuurlijk dat Blijdorp houd zich aan hun afspraaknnamelijk 'Neem vandag nog een abonnement op Diergaarde Blijdorp en wij verrekenen je toegangskaaetjes van vandaag met de abonnementsprijs'!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diergaarde Blijdorp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    kat
    Datum
    Het is goed zo, nu gaat blijdorp de dag toegangskaarten wel verrekenen zoals dat hoort en zoals het achter op de toegangskaarten vermeld staat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy