Klacht Diergaarde Blijdorp: Abonnementsgeld loopt gewoon door ook voor iemand van 18+ zonder dat je daar van op de hoogte wordt gesteld.

Henk

Nu ben ik al vele jaren lid van diergaarde Blijdorp. Net als verleden jaar kreeg ik een acceptgiro voor het abonnementsgeld. Nu vond ik dat aan de hoge kant.
Dus laat ik eens kijken hoe dat komt, dacht ik. Nu blijkt dat de kinderen die allang 18 jaar zijn en dus niet meer onder mijn abonnement vallen toch gewoon op mijn conto geschreven worden. Zonder dat ik bericht gehad hebt: zo van van uw kind is nu 18 jaar die moet zelf een abonnement afsluiten. Nee, we tellen het er gewoon bij op en sturen een nota. In die zin is het raar dat ik voor iemand die 18 jaar en ouder is geen verantwoordelijkheid draag en ook geen financiele beslissingen kan nemen voor hem of haar. Bij Blijdorp zeggen ze dat niet, maar nu melden ze dat er al die tijd een pasje klaarligt voor die personen, zonder dat we dit weten. het blijkt nu dus ook dat ik al een aantal jaren contributie betaal voor kinderen die al getrouwd zijn. Terwijl ze in Blijdorp precies kunnen weten wanneer iemand 18 jaar wordt.

Graag zou ik het teveel en nooit gebruikte abonnementsgeld terug willen hebben.
Daarnaast dat Blijdorp op het moment dat iemand 18 wordt een brief aan de desbetreffende persoon schrijft of hij of zij het abonnement wil voort zetten.

Wij vinden dat Diergaarde Blijdorp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!