Opgelost door Diergaarde Blijdorp: slecht onderhouden dierentuin zonder dieren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 479127
Gebruiker
B. Mijnster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

13 september 2020 familie uitje naar de dierentuin. Grote aanfluiting, je loopt hier voor een hoop geld in een zeer slecht onderhouden park waar nauwelijks een beest te vinden is. Nagenoeg alle buiten verblijven waren leeg, je loopt letterlijk van het ene lege terrein naar het andere. De binnen verblijven hebben hier en daar een beest. De meeste beesten waren de de vissen in het Oceanium, dit was gelukkig in t begin en wel open, daarna is het park 1 grote terleurstellig. Vindt het echt een grote schande dat Blijdorp op deze manier open is en hier heel veel geld voor durft te vragen.

De oplossing

klacht serieus nemen, geld terug betalen. 4x € 23,50 en € 9,50 parkeergeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diergaarde Blijdorp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Mijnster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe kaartjes geldig tot eind 2021
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Diergaarde Blijdorp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen