Klacht Diewel.nl: Meubel beschadigd

Sylvia

Precies 4 weken geleden had ik een leuk salontafel gekocht. Dat kon ik bestellen bij diewel.nl Ik zat tot vorige week midden in de verbouwing ik had de tafel inmiddels gekregen en zolang even in de berghok laten staan zodat hij niet in de weg staat. Natuurlijk heb ik even de doos een klein stukje opengemaakt om er in te kijken was super nieuwsgierig.
Toen ik gisteren de pakket helemaal open maakte bleek er veel beschadigingen te zitten aan de tafel. Ik heb hier natuurlijk meteen over gebeld.
Zij zeggen dat ik het pakket al had open moeten maken en als er iets zou zijn zo als in mijn geval een beschadiging moet ik dat binnen 3 dagen melden. Er staat nergens aan gegeven dat ik dat moet doen. Nu zit ik met een beschadigde tafel en er word verder niks gedaan. Ik krijg alleen maar boze berichtjes van hun dat het mijn nalatigheid is.
Normaal gesproken heb je op de meubels een garantie ik snap hier niks van en word letterlijk met de rug tegen de muur geduwd.

Ik wil een goede service en een nieuwe of ik wil mijn geld terug.

Diewel.nl
    Gechte; Op 6 febrari om precies 14:34 al heeft u uw bestelling ontvangen en hiervoor ook getekend, wanneer u iets bestelt dient u dat direct na ontvangst te openen, u kunt niet pas meer dan een maand later het pakket openen en zeggen dat ie niet zoals u wilt! Binnen de zichttermijn had u dat kunnen
    melden zodat we u een gratis een nieuw product toesturen, de boze mailtjes
    kregen we juist van u ondanks het feit dat we u telkens hebben uitgelegd dat het niet kan dat iemand de bestelling pas meer dan een maand na ontvangst opent! Eerst zou u in een verhuizing zitten en nu in een verbouweing, het is dus ook goed mogelijk dat de beschadiging die u beweert te zien zijn door uw verhuizing is gebeurt, uw zichttermijn is al lang verlopen.
    Sylvia
    Voor de zoveelste keer had ik mijn pakket een kleinstukje open gemaakt alleen niet helemaal omdat ik bang was te beschadigen dit stukje blijkt niet door te dringen bij hun... Nogmaals normaal gesproken heb je altijd een garantie op je spullen die je koopt dat is bij hun niet het geval. Ik heb echt oprecht spijt dat ik bij hun een halve gare tafel hebt gekocht. kan net zo goed mijn geld in de prullenbak gooien....
    Diewel.nl
    Geachte; Zoals we eerder hebben vermeld lijkt het ons zeer vreemd en onlogisch dat u iets bestelt en vervolgens bij ontvangst maar "een klein een stukje van opendoet"! Omdat u bang was het pakket te beschadigen"?! Het is toch voor u bestemd en wilt deze graag maar opent deze pas meer dan een maar later en u komt met dit verhaal en ongepaste emails aan onze klantenservice! Dat lijkt bij u niet door te dringen! Ook hebben we eerder vermeld dat u binnen de zichttermijn zoiets had moeten melden en niet pas meer dan een maand later.
    Sylvia
    Weet je wat DEWIEL.NL Ik ben er zo klaar mee met jullie. Jullie zijn verschikkelijk kinderachtig en helemaal niet klantvriendelijk!
    Jullie hadden door de telefoon beloofd nog iets aan te doen maar daar hoor ik niks over jullie of jij heb niet eens de moeite gedaan. krijg alleen maar stomme berichtje met "dat ik het binnen 3 dagen moest melden" wat zijn jullie voor bedrijf!! Nou ja bedrijf wat een bedrijf voor moet stellen er zit niet eens garantie op de spullen die je daar koopt. pfff
    Sylvia
    Weet je wat het is, Ik zit met een beschadigde tafel en word niet eens fansoenlijk geholpen. zwaar triest dit!!!!