Klacht Diewel.nl: Meubel beschadigd
Details
De klacht
Precies 4 weken geleden had ik een leuk salontafel gekocht. Dat kon ik bestellen bij diewel.nl Ik zat tot vorige week midden in de verbouwing ik had de tafel inmiddels gekregen en zolang even in de berghok laten staan zodat hij niet in de weg staat. Natuurlijk heb ik even de doos een klein stukje opengemaakt om er in te kijken was super nieuwsgierig.Toen ik gisteren de pakket helemaal open maakte bleek er veel beschadigingen te zitten aan de tafel. Ik heb hier natuurlijk meteen over gebeld.
Zij zeggen dat ik het pakket al had open moeten maken en als er iets zou zijn zo als in mijn geval een beschadiging moet ik dat binnen 3 dagen melden. Er staat nergens aan gegeven dat ik dat moet doen. Nu zit ik met een beschadigde tafel en er word verder niks gedaan. Ik krijg alleen maar boze berichtjes van hun dat het mijn nalatigheid is.
Normaal gesproken heb je op de meubels een garantie ik snap hier niks van en word letterlijk met de rug tegen de muur geduwd.
De oplossing
Ik wil een goede service en een nieuwe of ik wil mijn geld terug.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling