Klacht Diewel.nl: ondeugdelijke grilpan

Wilma

Met de kerst heb ik mijn zoon een grilpan kado gedaan. Na enige weken draaide de steel dol in de pan en kon deze niet zonder gevaar gebruikt worden. Heb dit gemeld bij Diewel.
Deze was van mening dat het geen fout van de pan was want dan zou het binnen een week al zijn geweest. Geen Garantie !!!!
Een voorbeeldbrief van de consumentenbond aan Diewel geschreven betreffende een ondeugdelijk product.
Diewel reageert : Omdat mijn zoon en ik hem beide gebruikt hebben ( mag ik dan de pan niet gebruiken als ik bij mijn zoon kook ??? vervalt dan de garantie !!!) zou duiden op veelvoudig ongebruikelijk en niet privegebruik. De pan is bedoeld voor prive gebruik en niet voor excessief gebruik.
De pan is zowel van buiten als van binnen nagenoeg nieuw en zou zo de etalage weer in kunnen . Zelf heb ik al jaren deze pan naar tevredenheid zonder bovengenoemd mankement.
Makkelijke reactie van Diewel !!!!!!

nieuwe pan of reparatie

Diewel.nl
    Geachte; Zoals we eerder vaker hebben vermeld heeft u deze pan zo'n drie maanden lang gebruikt zonder enige problemen, volgen uw eerste email gebruikt u de pan en later zei u dat het uw zoon is, een mankement aan deze goed gemaakte pannen merkt u al bij ontvangst en bij de eerste keer al koken en niet drie maanden na gebruik .
    Wilma
    Diewel blijft bij zijn standpunt dat het loslaten van de steel niet bij de garantie hoort.
    Voor mij is het voortaan " die-niet " in plaats van de winkel "Diewel"
    Diewel.nl
    Geachte; Zoals we u eerder vaker vermeld hebben is dit verkeerd verbuik van uw kant en u meldt dit nogmaals pas drie maanden na gebruik.