Klacht Difrnce: Nieuwe tab besteld krijg een tweede hands

f leijssenaar

ik heb in juli een nieuwe girlz internet tablet dit7050 besteld bij difrnce
eerst moest ik er twee keer achter aan bellen omdat hij niet werd geleverd (wel twee keer bijna een half uur in de wacht gestaan)
en eindelijk werd het ding geleverd.
was voor mijn nichtje omdat mij dochter die van haar kapot had laten vallen ik had hem ff langs gebracht en wat zie ik als ze de doos open maakt,een vies oud gebruikt ding met een vies scherm niet compleet en niet werkend er staan zelfs nog geluisd fragmenten op van een ander.
na veel bellen maar niet opgenomen te worden ook meerdere mails gestuurd en op hun fb site wat gezet en zelf via messenger proberen contact met hun op te nemen nog nooit iemand aan de lijn gehad of mijn mails beandwoord.
ik zit dus met een tweede hands oud vies niet werkend ding en mijn nichtje dus met niks.
ik vind het bedrijf dan ook grote oplichter die geld verdienen door de telefoon dom weg niet op te nemen en oude troep verkopen als nieuwe goederen.

oplossing is heel makkelijk vervang de tweede hands voor de bestelde nieuwe want nieuwe kan deze niet zijn en voor een tweede hands is deze te duur omdat ik de zefde prijs heb betaald dat ze bij de kijkshop kosten.
en aangezien ik meer ik meer dan ander haf uur in de wacht heb gestaan bij elkaar wil ik de kosten daarvan ook terug of anders maar mijn geld terug zodat ik een oplossing kan gaan zoeken voor mijn nichtje

Wij vinden dat Difrnce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Difrnce?