Klacht Difrnce: Waardeloze produkten en een gelijknamige service. Niets van kopen want je kunt er na een tijdje niet

HaaJeeDee

Ik heb een DIFRNCE mp3 gekocht, langwerpig met beeldscherm 4GB. Ik ben altijd zeer zuinig op mn spullen en heb het beschermplastic nog op het beeldscherm zitten. Het apparaat laadt niet meer op... Ik kan schrijven en mailen wat ik wil maar ik krijg geen reactie.
Omdat ik maar steeds geen reactie kreeg heb ik een nieuwe gekocht, zo'n klein rood vierkant ding met een clip. En je raadt het al ook hierbij hetzelfde probleem na een jaar laadt het apparaat niet meer op. Aan de lading werkt het scherm, en van de lading doet het niets meer. Er is geen leven in te krijgen.

Ik heb alle hoop op een oplossing laten varen en verwacht helemaal niets van difrnce... Ik ben zeer teleurgesteld en zal op alle feestjes verjaardagen enz. dit verhaal vertellen en afraden om produkten te kopen van DIFRNCE. DIFRNCE produceert wegwerpprodukten. Ik heb foto's gemaakt en zal ze meesturen. Goedkoop is in dit geval duurkoop. Grootste ergernis is dat het bedrijf NIETS van zich laat horen...

Wij vinden dat Difrnce hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!