Klacht Digioo: Rekening sturen voor niet geleverde producten

Klachtnummer
# 490234
Gebruiker
J.F. Wagner
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mysterie box ontvangen en achteraf gezien, had ik hem terug moeten sturen. Oké mijnfout dus € 54 betaald en daarna niets meer gehoord en ontvangen. Maar wel rekening ontvangen zonder dat zij ook maar iets aan mij hebben geleverd. Mailtjes teruggestuurd maar geen enkele reactie. Ik moet iedere maand € 4,92 betalen, zijnde een jaarcontract, welke ik nooit bevestigd heb. Iedere maand zal ik dan een pakket ontvangen. Het eerste pakket heb ik ontvangen in de eerste week van augustus en eind begin oktober begonnen de aanmaningen binnen te stromen, waarop ik gereageerd heb met mailtjes waarin ik vraag voor welk abonnement ik moet betalen, zonder dat ik ook maar een product heb ontvangen, sinds de eerste week van augustus.

De oplossing

Digioo moet mij schrappen uit haar lijst, want na herhaaldelijk opvragen van bewijsstukken, wordt er niet door Digioo gereageerd. Dus einde overeenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Digioo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Digioo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen