Klacht Digiport Europe: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 182505
Gebruiker
Amad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 27-7 heb ik een bestelling geplaatst, en betaling via iDeal uitgevoerd ter waarde van 69 euro. Nog steeds niets ontvangen, mails naar info@digiporteurope.eu blijven onbeantwoord.

De oplossing

Levering of terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Digiport Europe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Digiport Europe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen