Klacht Digital Sourcing: Stop de oplichters in plaats van klachten verzamelen en niet handelen

Klachtnummer
# 312111
Gebruiker
Zomaar Kaartjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net als de meeste gedupeerde, heeft ook mijn dochter van onder de 18 jaar een bestelling gekregen zonder dat ze dit daadwerkelijk besteld heeft.
De site waar zij besteld zou hebben is Digital Sourcing voor een bedrag van €24,95 en verzend en inklaringskosten beide voor € 4,95. Samen is dit € 34,85. 2 weken en 1 dag later krijgt ze herinnering terwijl ze het pakketje terug gestuurd heeft. Nu een half jaar later krijgt ze een factuur van Monarchy Collect met incassokosten van € 30,=, administratiekosten van € 10,=, het bedrag van de bestelling en de verzendkosten. De inklaringskosten zijn verdwenen.
Ik zie nergens de naam Luxstyle staan behalve in de laatste mail die ze vandaag (10-07-2018) kreeg.

Er worden zoveel klachten genoteerd maar ik vraag mij af waarom er nog steeds niks gedaan word aan deze bedrijven. Ze kunnen nog steeds hun gang gaan maar niet een klachtenbedrijf stopt hun daadwerkelijk.

De oplossing

Dat de medewerkers (oplichters) opgepakt worden zodat dit stopt. Blokkeren die bedrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Digital Sourcing hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Digital Sourcing?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen