Klacht Digitaliseerspecialist: 2 Opgestuurde dubbel-8 films niet teruggekregen

Klachtnummer
# 75245
Gebruiker
Bootsman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In mei heb ik 2 dubbel-8 films (uit 1964) ter digitalisering op gestuurd naar de Digitaliseerspecialist. Sindsdien wacht ik op de afwerking hiervan. Het probleem is dat de telefoonnummers die op de website staan buiten werking zijn!! Ook op e-mails krijg ik geen reactie. Ten lange leste maar een inleveradres in Amsterdam gebeld. Dit is de firma L.Pouw &Zn met het tel.nr 0206360021. Hier waren ze op de hoogte van de problemen, maar konden me niet verder helpen. Wel zeiden ze dat de Digitaliseerspecialist zijn werkzaamheden gestopt had, maar alles zou afwerken. Maar nu blijkt deze firma (Pouw) op het adres te zitten waar ik mijn films naar toe heb gestuurd. Wat kan de Consumentenbond voor me doen. Het zijn 2 filmpjes van ons huwelijk 50 jaar geleden.
Ik hoor graag van u,
Vriendelijke groet,

(naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte)

Gewenste oplossing

Films moeten terugkomen !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Digitaliseerspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Digitaliseerspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen