Opgelost door Digitalstreet.nl: teruggave verzendkosten

Marieke

Op 14-05-2014 heb ik bij de webshop Digitalstreet een elektronische beeldzoeker van Sony gekocht. Het aankoopbedrag was €299,- + €6,50 verzendkosten. Het produkt beviel niet en ik heb na enkele dagen maar binnen de 7 dagen bedenktijd het produkt aangetekend/verzekerd weer teruggestuurd onder vermelding van de gestelde voorwaarden. Deze verzendkosten zijn voor mijn eigen rekening natuurlijk
Gisteren 03-06-2014 heb ik echter alleen het aankoopbedrag zonder verzendkosten teruggestort gekregen en daar ben ik het niet mee eens. Volgens de regels van koop op afstand heb ik ook recht op teruggave van de verzendkosten maar na telefonisch contact met het bedrijf is daarvan geen sprake vlgs hun. Zij stellen dat ik daar geen recht op heb en dat geen van hun klanten dat bedrag terugkrijgt bij terugzending van het produkt en alleen het aankoopbedrag wordt teruggestort.

Teruggave van de verzendkosten

Wij vinden dat Digitalstreet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marieke
    Klachtenkompas kon mijn klacht niet behandelen omdat het bedrijf niet aangesloten is . Via het keurmerk van het bedrijf is de zaak opgelost, het bedrijf heeft zijn voorwaarden vlgs de richtlijnen van kopen op afstand aangepast.

Marieke

Ook een klacht indienen over Digitalstreet.nl?