Klacht Dille Kamille: Doen wij iets verkeerd of hebben wij helaas te vele miskopen gehad?

Klachtnummer
# 280434
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben al meerdere zeefjes gekocht bij dille kamille inverschillende van hun winkel.
Van vormpjes tot rechte, tot knijp lepels enz...

Al vele euros aan verloren.
Nu recent weer een nieuwe gekocht, maar ook hier gaat het weer mis.

De vorige hebben we weg gedaan om verschillende klachten, maar vaak komt het allen uit op een de zelfde klacht..
Namelijk dat er gruis of mini mirco resjes in de thee belanden.
Dit maakt het aanzien van de thee als je de geeft aan je bezoek niet om aan te zien en het blijft ook nog eens tegen je tanden zitten enz...

Of we hebben te veel pech gehad, of we doen is verkeerd.

Ons is het niet duidelijk, maar het dwingt ons thee uit thee zakjes te drinken... iets wat wij beide liever niet hebben.

De oplossing

Tja, geen idee.
Wat laten dit graag aan het bedrijf zelf over...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dille Kamille hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dille Kamille?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen