Klacht Diner-cadeau.nl: Diner-cadeau kaart verlopen

Klachtnummer
# 123132
Gebruiker
lilian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wilde diner-cadeaukaart gebruiken, heb deze gekregen, bleek dat de cadeaukaart, waarde € 150,00 verlopen is. Er staat niet op de kaart wanneer deze gekocht is, alleen geldig tot 1 jaar na uitgifte. Als je niet weet tot welke datum hij geldig is of de datum van aankoop is dit heel verwarrend. Als ik een mail stuur naar ww.diner-cadeau.nl krijg ik alleen te horen dat ze het jammer vinden dat we geen gebruik hebben kunnen maken van de kaart. Na nog een paar mails te hebben gestuurd antwoorden ze niet meer terug.
Is hier nog iets aan te doen?

De oplossing

Dat hun zorgen dat ik de bon nog gewoon kan gebruiken, zou hem natuurlijk besteed hebben als ik dit geweten had. Ze kunnen toch niet verlangen dat als je een cadeau krijgt je vraagt wanneer ze hem gekocht hebben. Dus graag een vergoeding/nieuwe bon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen