Klacht Diner-cadeau.nl: Diner Cadeaukaart verlopen?

A. Kamps

Diner-cadeau card gekregen met een waarde van 100,- euro.
Bij 2 restaurants geweest die zouden meedoen echter ze accepteerde de kaart niet. Aangezien we ook niet elke maand uit eten gaan is de kaart verlopen. Deze was maar een jaar geldig, een mail gestuurd of ze de kaart eventueel tegen een vergoeding weer konden activeren wat mogelijk is. Dat deden ze niet kon wel een kaart krijgen met wat kortingen als troost. Op deze manier verdient een bedrijf heel gemakkelijk veel geld. Ik heb al eens gelezen dat cadeaukaarten minimaal 2 jaar geldig moesten zijn, bij VVV cadeaukaarten zelfs 5 jaar.
Op een site over Diner Cadeau Card staat het vol met klachten over dit bedrijf met name dat ze een verlopen kaart niet meer willen activeren, restaurants die de kaart niet aannemen en ook geactiveerde kaarten die niet werken en je alsnog moet zelf moet betalen. Van dit bedrijf krijg je totaal geen medewerking en als je voor de tweede keer een mail stuurt krijg je gewoon geen antwoord meer.

Het bedrijf kan de verlopen kaart die net 2 maanden over de datum is zo weer actief maken.

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?