Klacht Diner-cadeau.nl: DINERBON OME JAN

Ri@n

Familie van mij heeft 2 cadeau bonnen ontvangen vorig jaar met een feest. Door omstandigheden hebben zij ze niet kunnen gebruiken. Mijn tante is dementerend en mijn oom is in juni overleden. Zij hebben een zoon, die 28 december 40 wordt. Deze is met een afwijking geboren. Bij het leeghalen van het huis, kwamen deze bonnen tevoorschijn. Ik heb mijn oom beloofd dat we voor Mark een mooi feest gaan geven. Daar zou ik deze bonnen voor willen gebruiken. Helaas is de datum verstreken. Dit is ook gebeurd bij een andere bon van GIFT FOR YOU.

Onze oplossing zou zijn: voor een bijbetaling van €5,00 per bon opnieuw aktiveren. Dit hebben ze ook bij de GIFT FOR YOU gedaan. Dan kunnen we toch nog een mooi feest geven ter nagedachtenis aan mijn oom. Het gaat wel om een bedrag van 2x €125.00. De moeite waard toch.

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?