Klacht Diner-cadeau.nl: DINERBON OME JAN

Klachtnummer
# 281867
Gebruiker
Ri@n
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Familie van mij heeft 2 cadeau bonnen ontvangen vorig jaar met een feest. Door omstandigheden hebben zij ze niet kunnen gebruiken. Mijn tante is dementerend en mijn oom is in juni overleden. Zij hebben een zoon, die 28 december 40 wordt. Deze is met een afwijking geboren. Bij het leeghalen van het huis, kwamen deze bonnen tevoorschijn. Ik heb mijn oom beloofd dat we voor Mark een mooi feest gaan geven. Daar zou ik deze bonnen voor willen gebruiken. Helaas is de datum verstreken. Dit is ook gebeurd bij een andere bon van GIFT FOR YOU.

De oplossing


Onze oplossing zou zijn: voor een bijbetaling van €5,00 per bon opnieuw aktiveren. Dit hebben ze ook bij de GIFT FOR YOU gedaan. Dan kunnen we toch nog een mooi feest geven ter nagedachtenis aan mijn oom. Het gaat wel om een bedrag van 2x €125.00. De moeite waard toch.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen