Klacht Diner-cadeau.nl: Dinercadeau waardeloos

Cooy

Eind 2015 hebben we tijdens onze verhuizing een diner cadeaukaart gekregen twv €150.

Deze is helaas met de verhuizing in de vergetelheid geraakt. Begin 2017 is deze bovenwater gekomen en wilde we deze 21 januari 2017 gaan inleveren. Helaas kwamen erachter dat de kaart per november 2016 verlopen is.

We vinden dit een rare gang van zaken dat zo'n kaart en überhaupt cadeaukaarten een "geldigheidsduur" heeft, aangezien deze kaarten al wel betaald zijn en dit een soort betaalmiddel / liquide middel is. Daarnaast is niet duidelijk wanneer de uitgiftedatum is aangezien je eerst op een website dit moet opzoeken.
Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar dinercadeau en werd afgescheept dat dit volgens de algemene voorwaarden is. Als "coulance" krijg ik een dinerkortingkaart voor 25% op diners en lunches. Deze kaart is een jaar geldig, maar is weer beperkt door de aantal restaurants die meedoen en de voorwaarde die hieraan verbonden zijn om er gebruik van te kunnen maken.

Graag ontvang ik een verlenging van de dinercadeaukaart zoals ik die nu heb (150 euro).

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?