Klacht Diner-cadeau.nl: na een jaar saldo weg van de diner-cadeau kaart

Klachtnummer
# 154040
Gebruiker
Berend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eind 2014 kregen wij een diner-cadeau kaart ter waarde van 50 euro
7 februari 2016 wilden wij ui eten gaan maar helaas de kaart was niet meer geldig terwijl er geen datum op de kaart staat.
8 februari contact gehad met diner cadeau telefonisch kon dit niet opgelost worden alleen per mail dan zou ik met 3 dagen bericht hebben.
en inderdaad maar geen nieuwe activatie van de kaart maar een kortingsvoorstel van
25 % maximaal €34.95 om te besteden bij de aangesloten restaurants.
mits ik eerst de site bezoek en een code invoer dan krijg ik een nieuwe kaart
volgens mij is dit pure diefstal wat vinden jullie daarvan?

De oplossing

gewoon de 50 euro retour op een diner kaart

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen