Klacht Diner-cadeau.nl: verlopen bon

Klachtnummer
# 354409
Gebruiker
hendrix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Diverse Diner cadeau bonnen gekregen en wilde die nu graag gaan verzilveren bleek er 1 augustus vorig jaar en de ander in januari dit jaar verlopen te zijn.Geld geïnd door diner cadeau en wij hebben er niets meer aan. Op kaart zelf staat geen vervaldatum en ik dacht begrepen te hebben dat 2 jaar gebruikelijk is bij cadeaukaarten. Zal nooit een diner cadeau kopen. Je krijgt soms een bon van
EUR 15,- of EUR 20,- en daarvoor kun je niet gaan dineren. Vandaar dat je wacht tot je nog een bon erbij krijgt. Ons restaurant was hiervan ook niet op de hoogte en vindt het eveneens schandalig.

De oplossing

Verlenging van de geldigheidsdatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Diner-cadeau.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Diner-cadeau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen