Klacht Dinerbon.nl: Dinerbon niet geleverd

Mariska

Rond 29-09-2016 heb ik een dinerbon besteld in cadeauverpakking voor €88,-. Op de website wordt een snelle levering beloofd, volgende werkdag in huis. Ik had de bon op 31-08-2016 nodig. Ik wilde betalen via afterpay. Heden is de bon nog steeds niet geleverd. Wel staat de rekening al een week open bij afterpay. Ik heb getracht op een contactformulier in te vullen op de website, Dit werkte niet (error). Vervolgens heb ik op facebook een bericht gestuurd (geen reactie). Ik zie nu wel in mijn mail dat de bon vandaag is verstuurd. Veel en veel te laat voor het doel wat inkgedachte had. Slechte service voor het bedrag dat ik er aan besteed. Ik wil de bon graag terug sturen zonder verder de rekening te hoeven betalen. Het beoogde doel heeft het namelijk door de late levering totaal gemist. Ook heel vreemd dan men je gewoon negeert.

Retourneren en kwijtschelden rekening vanwege veel te late levering.
Ik overweeg om de zending niet te accepteren zodat deze sowieso retour gaat.

Dinerbon.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dinerbon.nl?