Opgelost door Dinerbon.nl: Dinerbon wordt niet geaccepteerd door op website van dinerbon vermelde restaurant.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 417768
Gebruiker
Restaurantklant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bon werd niet geaccepteerd door op de website van dinerbon vermelde restaurant. Volgens procedure op de website gehandeld: datum, afbeeldingen van rekening, pinbon en dinerbon meegestuurd.
Geen enkele reactie van dinerbon.
Begin nu aan oplichting te denken: restaurant wist niets van de vermelding en dinerbon reageert niet.

De oplossing

Restitutie van het bedrag van de bon, zoals dinerbon zegt te handelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dinerbon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het bedrag is op 15 januari reeds naar u overgeboekt en zou dus al op uw rekening moeten staan. Door een miscommunicatie aan onze kant hadden we u inderdaad nog niet van antwoord voorzien, waarvoor excuses.
  2. Auteur
    Restaurantklant
    Datum
    Beste mensen,
    Het bedrag is inderdaad overgemaakt, waarvoor dank. Evenwel zou een antwoord op mijn mail wel zo handig zijn geweest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Restaurantklant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrag is terugbetaald aan mij.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dinerbon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen