Opgelost door Dinerbon.nl: Onjuiste vermelding aangesloten restaurants dinerbon.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 291557
Gebruiker
RKH
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Mijn Dinerbon werd niet geaccepteerd door een restaurant terwijl ze wel op de site van dinerbon.nl vermeld worden.

Bij navraag bij het desbetreffende reataurant werd ik gebeld door de eigenaar. Het blijkt dat deze site's ongevraagd (!!) restaurants op hun site zetten, terwijl de eigenaren hier geen balang bij hebben. ( o.a.ivm hoge commissie)


De oplossing

Dinerbon.nl moet alleen restaurants plaatsen op hun site die daadwerkelijk toestemming geven als acceptant.

2 reacties

  1. Auteur
    Dinerbon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Klamer-Huttinga,

    wij zetten absoluut geen restaurants op onze website zonder dat zij daar uitdrukkelijk toestemming voor hebben gegeven. Restaurants kunnen zich ook te allen tijden afmelden. Graag verneem ik van u om welk restaurant het gaat zodat wij contact met hen op kunnen nemen.

    Als u tevens het serienummer van uw Dinerbon, samen met uw bankgegevens, naar info@dinerbon.nl mailt zorgen we dat de volledige waarde van de bon vergoed wordt. Dit wordt ook vermeld bij onze veelgestelde vragen, zie https://www.dinerbon.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet, Dinerbon.nl
  2. Auteur
    RKH
    Datum

    Het gaat om restaurant 't Raedhuys in Hoogeveen. En heb gesproken met dhr.J. van Regteren. Ik heb hier niet gegeten, omdat ze de bon niet accepteerden. Dus ik heb geen kosten gemaakt bij het desbetreffende restaurant.
    Hartelijk dank voor uw reactie, Roelien Klamer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RKH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is mij schriftelijk mee gedeeld dat de informatie die ik had omtrent foutieve vermelding van restaurants die aangesloten zijn bij dinerbon niet klopt. Ze wilden contact opnemen met het desbetreffende restaurant.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dinerbon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen