Klacht Dinercadeau: Bon verloopt te vroeg, klachten nemen ze niet op

Klachtnummer
# 415309
Gebruiker
TamaraAlmere
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bon verliep voor gecheckte vervaldatum, herhaalde klachten daarover via site en telefoon worden niet opgepakt, loopt al langer dan 1 maand nu.

De oplossing

Bedrag retour en telefonische excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen