Klacht Dinercadeau: Diner Cadeau moet beter aangeven wanneer de geldigheidsduur van 1 jaar ingaat.

Klachtnummer
# 406956
Gebruiker
TeleurgesteldeKlant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn echtgenoot had van vrienden een diner cadeau ontvangen. Wij wisten wel dat deze bon 1 jaar geldig was na activatiedatum, maar wij hadden niet in de gaten dat de kaart al op de aankoopdatum was geactiveerd..... u raadt het al. Op het moment dat we een restaurant wilden reserveren, was het saldo (net) verlopen. en hiermee zijn we 75 euro kwijt. Wij hebben hier grote moeite mee, omdat onze vrienden wel 75 euro hebben betaald. Cadeaukaarten zijn over het algemeen toch vijf jaar of onbeperkt geldig? Het lijkt er bijna op dat dit een apart verdienmodel is.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf het saldo teruggeeft. 75 euro is misschien wat te veel gevraagd, maar 65 euro zou heel redelijk zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen