Klacht Dinercadeau: Diner Cadeau wegens Corona verlopen en geld weg

Iwan van Os

Diner cadeau gekregen van 50 euro als dank voor hulp bij een bijzondere gebeurtenis. Tijdens Corona veel horeca dicht en nu willen we de bon inleveren is hij vorige maand verlopen. Klacht ingediend en verzocht om de geldigheid te verlengen-> niet gehonoreerd.

Er is een Stichting keurmerk cadeaukaarten met eerlijke en duidelijke regels maar daar wil dit bedrijf (Dé nr. 1 dinerbon van Nederland) zich niet bij aansluiten. Dus de horecaondernemer die deze omzet goed kan gebruiken en de consument die een dergelijke bon heeft gekregen hebben het nakijken en deze club pakt haar verantwoordelijkheid niet door dit netjes op te lossen en mensen langer de tijd te geven om hun tegoed te besteden en steekt dit geld in haar zak. Denk dat het tijd wordt voor een collectieve actie tegen Diner Cadeau!
Iedereen met een verlopen bon graag melden dat dit niet kan. Uit een crisis komen we samen en niet door dit soort praktijken.

Bij de afwijzing van de klacht wordt verwezen naar de algemene voorwaarden en aangegeven : Onze en in de cadeaukaartenbranche gebruikelijke handelswijze is volledig in lijn met de geldende regelgeving. Nou niet in lijn met het keurmerk en misschien tijd om de wetgeving op dit punt aan te passen.

Verlengen looptijd diner kaart.

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?