Klacht Dinercadeau: Diner Cadeau weigert de cadeaukaart te verlengen of de waarde te verzilveren

Klachtnummer
# 173287
Gebruiker
Jacqueline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart kreeg ik ter ere van mijn verjaardag een dinercadeaukaart van 50 euro.
Ik had niet eerder een dergelijke kaart gehad.
Het bleek lastig om de kaart te gebruiken. De Italiaan in mijn woonplaats Geldrop wilde niet langer samenwerken met deze instantie en accepteerde de kaart niet.
Een Grieks restaurant, Mythos, in Someren-eind wilde de kaart wel accepteren maar vroeg daar 25% extra op de rekening voor....

Toen ik 2 weken geleden in Weert bij Bretelli de kaart wilde gebruiken, bleek die niet langer geldig te zijn.

Ik nam contact op met Diner Cadeau. Het bedrijf biedt mij alleen maar een andere kaart aan waarmee ik 25% korting krijg bij restaurants (het soort waar ik meestal niet kom) maar is niet zo coulant om mijn kaart te verlengen of te vergoeden.
Dat wil ik echter nog steeds. Er staat geen geldigheidsdatum op de kaart. Alleen in hele kleine lettertjes dat de kaart geldig is tot een jaar na uitgifte. Had ik niet gelezen maar heb de kaart ook pas een paar maanden.

De oplossing

Ik wil een verlenging van de kaart of een vervangende kaart die nog even geldig blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen