Klacht Dinercadeau: Dinercadeau lijkt een verdienmodel

Klachtnummer
# 462564
Gebruiker
Familie van Vliet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is onbegrijpelijk dat in deze tijd, geld in de vorm van een cadeaukaart, zijn waarde blijkbaar verliest.
200€ aan diner cadeaubon gehad, ivm ziekte. Na 13 mnd eindelijk toe aan een etentje buiten de deur, blijkt de kaart verlopen. Bizar.
En ze reageren niet op de klacht!

De oplossing

Ik wil voor de 200€ verlies, een alternatief

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen