Klacht Dinercadeau: Geldigheid kaart door corona

Klachtnummer
# 443803
Gebruiker
M. Teeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm corona kaart niet kunnen inwisselen.. Door omstandigheden pas na verloop datum gereclameerd. Kaart verliep 15 april.. rond 18 maart ontdekt dat kaart nog maand geldig was. Maar toen waren alle restaurants al dicht. Coulance verzoek ingediend eersteling een kortingsbon. Daarna wordt er medegedeeld als ik op tijd had gereageerd, de geldigheid wel was verlengd.. Werk in de gezondheidszorg, en ook door persoonlijke omstandigheden, stond mijn hoofd daar echt niet naar. Vind triest dat ik zelf actie had moeten ondernemen. Terwijl ik er zelf niets aan kan doen

De oplossing

Verlenging geldigheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen