Klacht Dinercadeau: Kaart is slecht een jaar geldig!

BlauweEs#799

Tja zo'n kaart verdwijnt ons meestal ergens in een kast om dan met een grote opruimactie weer naar boven te komen... en dan is het bij deze kaart te laat, want hij is maar een jaar geldig. Zo zonde van de mensen die daarvoor geld hebben uitgegeven... Ik heb bijvoorbeeld ook theater kaartjes gevonden daar is deze belachelijke regel niet van toepassing. Het is gewoon geld stelen!

Ik vind het belangrijk dat je een keer een poging mag doen voor (her)activatie zodat je bijvoorbeeld nog de kans krijgt om de kaart te gebruiken voor bijvoorbeeld een periode van 3 mnd? Vind ik heel schappelijk. Leek me trouwens sowieso een belangrijke feature, laat mensen zelf de kaart activeren als ze 'm krijgen en geef dan helder aan dat deze een jaar geldig is. Je kan ook denken aan een automatische nieuwsbrief die je naar mensen die zich hebben gemeld te sturen, zodat ze ook geprikkeld worden om er wat mee te doen. Enfin er kan hier zeker nog wel een positive draai aan gegeven worden denk ik.

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?