Klacht Dinercadeau: Kaart met niet geïnd tegoed door Corona wordt niet verlengd, 70,- weg

helena81

Kaart met 70,- tegoed vanwege Corona niet kunnen gebruiken. Er vanuitgaand dat je kaart dan wel met enkele maanden verlengd kan worden, maar nee, geld weg.
Dit is de reactie:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de cadeaukaart. Conform onze algemene voorwaarden vervalt het saldo van de cadeaukaart na de geldigheidsduur van een jaar. Het saldo en de geldigheid kunt u altijd nagaan op onze website www.diner-cadeau.nl, zoals vermeld op de kaart. Onze en in de cadeaukaartenbranche gebruikelijke handelswijze is volledig in lijn met de geldende regelgeving.

Omdat wij begrijpen dat het een vervelende situatie is, willen wij u kosteloos een Diner Kortingskaart aanbieden.

Hiermee kunt u een jaar lang een onbeperkt aantal keer bij aangesloten restaurants dineren of lunchen met een korting van 25 procent op de totaal rekening tot een maximum van vier personen. De Diner Kortingskaart heeft een winkelwaarde van €34,95.

De voorwaarden kunt u nalezen op www.dinerkortingskaart.nl

kaart met tegoed verlengen half jaar

Wij vinden dat Dinercadeau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dinercadeau?